Adresa din cartea de identitate trebuie sa coincidă cu adresa imobilului unde se dorește implementarea.
Are valabilitate de 90 de zile. Poate fi obținut atât online (dacă aveți cont pe Spațiul Privat Virtual) sau fizic de la ANAF.
Emis pe numele solicitanului, de catre organul teritorial de specialitate al Ministerului Finantelor Publice (este valabil 90 zile de la emitere). Se poate obtine online de la ANAF (daca aveti SPV) sau fizic de la ANAF.
Are valabilitate de 60 de zile de la emitere. Se poate emite și online. Dacă adresa din cartea de identitate este diferită de cea din extrasul de carte funciară (de exemplu, lipsesc strada sau numărul), va fi necesar să obțineți de la primărie o adeverință care să confirme adresa de domiciliu și să includă numărul cărții funciare. Imobilul trebuie să aibă destinația exclusiv pentru locuință sau anexele aferente acesteia.
Important! Este necesara copia cartii funciare colective, nu extras de carte funciara pentru teren. Exemplu: pentru un imobil unitate individuala cu nr. Cartii funciare 1234-C1-U1 trebuie sa se obtina copia cartii funciare colective nr. 1234-C1.